sâmbătă, 13 martie 2010

Vreau vara. Sa fie cald, sa pot sa-mi imbrac hainele mele dragute. Sa pot sa umblu in pantaloni scurti, fuste, maieuri. Am de gand sa fac multe vara asta. Poate prea multe pentru un timp asa de scurt. Am de gand sa ma angajez, sa fac aerobic, sa merg la mare, sa merg la peninsula si poate sa ajung si in Anglia. Am o ruda acolo si daca n-ar primi in vacanta macar 2 saptamani as fi cea mai fericita. La mare n-am mai ajuns de 2 ani si chiar mi-e dor de nisip, de plimbari pe plaja, de tot ce tine de MARE. Vara asta am sa ma vopsesc roscata. Din nou.
De ceva timp incerc sa fac o reuniune cu fostii colegi din generala. (de fapt cu cei din clasele 1-4 si cei care au mai ramas in 5-8) Nu-mi prea iese. Am vorbit deja cu o fata, o buna prietena din 1-4 ca sa incercam sa facem rost de id-urile la toti sau un numar de telefon. Ceva, orice. N-am prea reusit. Am vazut cativa fosti colegi pe strada. Am observat ca toti s-au schimbat. Unele fete au devenit pitipoance autentice cu 3 tone de praf de caramida pe fata. (chiar si cine nu ma asteptam) Nu inteleg cum suporta atata fond de ten. Oricum, cu unele am pastrat legatura, mai ales cu Raluca, o fata care o cunosc inca din clasa I si sta pe langa mine. La inceput nu prea am vorbit, dar de prin clasa a 3 sau cam asa am devenit bune prietene. E una dintre prietenele mele cele mai bune si NU este o pitipoanca. In niciun caz. Mai tin legatura cu Irina, o fata foarte de treaba si foarte draguta. Nu prea ne vedem, dar cand ne intalnim din intamplare pe strada sarim (la propriu) una pe alta. Sper ca pana la vara am sa reusesc sa fac acea reuniune.
De asemenea, vara care vine (sau de ce nu, primavara asta) am de gand sa ma indragostesc. Cum spune si melodia de la Vama Veche. Mi-am mai propus asta  o data si chiar s-a intamplat. Nu stiu de cine, dar stiu ca am s-o fac. Chiar aseara cand am ajuns acasa m-am dus la Alexandra (sora mea mai mare) la calculator pentru ca asculta pe youtube melodii vechi de la Andreea Balan, Vama Veche, Hiq, Keo si multi altii. Imi place muzica veche si chiar am un cd special numai cu muzica veche.
Eu am sa continui sa visez la vara si poate am sa ies din casa azi (daca am cu cine) la o plimbare. Va las sa ascultati niste melodii melodiile mele de vara.(unele, ca-s mai multe)

Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

October spunea...

Vise, taica! :))

Morphyne spunea...

:)) bv October;;)

CurlyHelen spunea...

Ha ha ha.>:P

Trimiteți un comentariu