Saptamana de cacao

miercuri, 10 martie 2010

Nici nu stiu cum sa incep. Ideea e ca m-am cam saturat de atitudinea profesorilor. Se cred mari destepti toti ca au facut o facultate si ca au mai multe cunostinte intr-un domeniu ca noi. Bun, am inteles, asa e. Dar de la asta pana la a ne jigni, pana la a ne face in toate felurile... Sa nu mai zic de ipocrizie. De exemplu, azi am avut 2 ore de mate. Noua profesoara (care o sa plece saptamana asta si se intoarce cealalta) zici ca vorbeste in scarba cu tine si cand vine vorba sa treci la tabla sa faci nu stiu ce exercitiu incepe si tipa ca sa te misti mai repede. Daca nu-i convine ca tu nu gandesti asa repede cum vrea ea incepe si iti dicteaza exercitiul si tu nu ai habar cum se rezolva de fapt. Azi si-a scos ghearele si ne-a jignit si ea, dar la a doua ora a fost calma, linistita, ba chiar ne-a explicat cu frumosul. Sa fie oare prezenta directorului, care pe deasupra e profesorul meu de fizica, care a venit la o mica inspectie pe neasteptate? Cu siguranta. Ca sa vezi cata ipocrizie sta in unii.
In fine. Saptamana asta e de cacao rau de tot. Dupa ce ca avem 3 teste unul dupa altul, m-am ales si cu o luxatie (sau ceva p-acolo) la piciorul drept. De unde, as vrea sa stiu si eu. Poate am calcat stramb cum zice mama, desi eu nu-mi aduc aminte. Piciorul e mai bine acum deoarece mi-am pus bulgarele din congelator (pus de sormea mica acum 2 luni) la picior pentru ca era umflat. Sper sa-mi treaca pana vineri pentru ca nu vreau sa ratez sansa de a dansa toata seara la balul mascat organizat de Spiru. Sper ca am sa gasesc pana la urma cornite de dracusor si ca nu o sa se termine asa devreme ca cel de anul trecut. Anul trecut am fost pisica, neagra chiar, iar costumul l-am inchiriat de la o doamna. Anul asta improvizez ceva cu hainele de acasa, doar ca am nevoie de cornite. Dracusor ma fac, asa as vrea sa fiu de acum incolo. Rea, fara mila pentru persoanele care nu merita.

P.S.Domnu' profesor de istorie, puteti sa judecati ce am scris cu privire la unii profesori, dar ce va rog sa nu ziceti la nimeni. [:D]

5 comentarii:

mihai b spunea...

:))
1.Niciodata n-am sa fac asta!
1.1.1.1....Ai mareeeeeeeee DREPTATEEEEEE....Pai sa vezi in cancelarie cum se discuta de elevi "grosso modo"!!!!Ce vi se intampla la clasa e nimic....sau e doar manifestarea parerilor de acolo!
2.Am sa va zic despre asta la clasa [nu aici pe blog!] ca muuuuuuuult de povestit, cu rugamintea [ipocrita?] doar sa judeci/judecati, "dar sa nu ziceti la nimeni.Am avut si asa destule probleme cu d-na Vasile si cu cea de psihologie!!
3.Pacat ca nu vin la bal...ca veneam pe post de arhanghelul mihail! =))

CurlyHelen spunea...

Sa ne ziceti domn' profesor. Dar de ce nu veniti la bal? Ar fii interesant sa va vad costumat.:))

Mihaita spunea...

Foarte urata atitudinea profesoarei tale de matematica. Asa patim si noi, dar cu profesoara de franceza. Iubitul ei sta in Brasov, si in fiecare week-end se duce in vizita la el. Intr-o luni a fost foarte irascibila, si ne-a dezvaluit marele ei secret, conform caruia in week-end-ul dinainte nu a apucat sa ajunga la Brasov, de unde noi am tras concluzia ca era "nefu". Cred ca stii la ce ma refer.
Si mai amuzant a fost cand m-a dat afara de la ora, impreuna cu inca un coleg, si cand a iesit din clasa am intrebat-o daca a fost la Brasov in week-end. Ne-a intrebat de ce vrem sa stim, si i-am spus ca suntem curiosi cum a fost vremea. Pacat ca a inceput colegul sa rada, si profa s-a prins de schema. Ne-a amenintat ca ne scade nota la purtare, dar i-a trecut supararea :)

CurlyHelen spunea...

Mda. Nu e singura. Sa vezi la alti profesori care ne fac prosti sau copii cu nevoi speciale si inca altele. Deja face parte din rutina.:)

adda spunea...

Tu, entitate extraterestra. :))

Trimiteți un comentariu