Ani de liceu part 4

joi, 11 martie 2010

 Ninge, din nou, ceea ce mie nu-mi place pentru ca azi am devenit un pinguin congelat surprins de iarna. Anyway, ce vreau de fapt e sa mai povestesc ceva.
  Anul trecut, pe cand eram clasa a X-a, s-a oferit diriga sa faca o excursie la munte (Busteni) de 3 zile. Toate bune si frumoase. Ajungem noi la vila aceea si aflam ca de fapt gazdele noastre erau 2 gay. Am ramas gen, WTF. [:O] Oricum, s-au dovedit a fi foarte de treaba cei doi. Ii chemau Alex si Mario si se pare ca Alex le avea cu astrologia. Incepuse sa ne zica la fiecare ca zodia ta e nu stiu cum si etc. Anyway, nu am stat toti 40 de insi (sau cam asa) intr-o singura vila. In vila celor doi au stat 10 E (adica noi) si 11 A, iar in alta vila alte doua clase.
In prima seara, am facut o super petrecere cu muzica, mancare, bautura etc. Am dansat toata noaptea si se pare ca unei persoane ( baiatul X sa-i zicem) incepuse sa-i placa de mine si de cum dansam. X facea parte din uan din clasele care stateau la cealalta vila, insa seara dupa ce s-a terminat toata distractia a venit la vila la noi cu inca unul. Am mai dansat noi nitel (petrecerea reincepuse dupa ce ne uitasem la nu stiu ce emisiune la TV) si dupa m-am dus in camera sa dorm. X facuse rost de numarul meu de telefon de la Sorin, tipul cu care venise, si in timp ce dormeam eu linistita, incepe si da bipuri. Si m-am enervat (desi stiam ca el e) si intr-un final am luat  telefonul si l-am aruncat intr-una din cizmele mele. Cand a vazut Adda, a inceput sa rada cu o pofta... Oricum, mai tarziu, pe la 4 si ceva cred ca era,  ii suna telefonul lui Ady (Ady era jos cu Thieo pe o canapea, cu Sorin, Adda si X) si pe jumatate adormita, iau telefonul si ma duc asa frumusel in pijamale la parter unde ii arunc telefonul pe canapea. Nu stiu cum am ajuns pana acolo sau cum am urcat scarile la loc pentu ca eram foarte super mega adormita.
Oricum, cine isi aduce aminte de momentele astea (care probabil nu le-am transpus prea bine) rade cu lacrimi.

Va las cu o melodie a colegului meu, Flaviu aka Uivalf. Melodia e de anul trecut, dar ritmul e criminal, iar versurile geniale. [:)]

Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

October spunea...

Nu erau gay.

CurlyHelen spunea...

Nu erau bi.:|
Erau doar gay.:))

adda spunea...

Alex sigur era bi. Mario nu mai stiu.
Oricum mor. =))
Nu pot sa uit cum se auzea din cizma ringtonu': La naiba, in puii mei, iti suna telefonu'. Hai raspunde, in puii mei odata, da' ai grija sa nu te apleci dupa el. La naiba. =))
Sau fata ta cand ai venit cu telefonu' lu' Ady. =)) Doamne ce ne-am mai distrat. :))

Trimiteți un comentariu