Ani de liceu part 2 (in 1)

joi, 4 martie 2010


Am revenit. V-am promis o noua povestire, dar de fapt am sa va povestesc doua intamplari mai scurte.
Prima: Asta s-a intamplat in 2008 pe cand eram clasa a 9. Ne-a dus diriga pe la pestera Dambovicioara si la Cetatea Rasnov. Erau multe suveniruri acolo (cum era si normal de altfel), dar nu gaseam ceva care sa-mi atraga atentia cu adevarat pana l-am vazut. Pe el. Pe Guitz al meu. O solnita de lemn cu un cap de porcusor foarte haios. A fost vedeta autocarului. VIP scrie pe el. Acum saracutul zace in biblioteca si se holbeaza la mine cand ma uit la televizor. Poate am sa-l aduc la scoala sa ii mai arat si lui imprejurimile. Sau nu. [:))] Poza cu el. [:D]




A doua:Vara trecuta (2009) eram pe bulevard cu Adda, Cutzu, Nica si mai multi. Era inchis bulevardul si toata lumea era cu rolele/bicicletele. Erau persoane care spuneau ca vin de la nu stiu ce biserica si puneau intrebari cu referire la Dumenzeu, la credinta lor, etc. Pentru ca se plictisise ingrozitor, nu stiu cum s-a nimerit ca i-a venit o idee lu Cutzu. Ce-ar fi sa dam bip la salvare? Si asta a si facut. Dupa ce a facut acel lucru, noi toti eram pe jos de ras.
(Sa speram ca nu citeste vreun angajat pe salvare povestea asta ca nu se stie ce se va intampla. [:D] )

2 comentarii:

adda spunea...

1. Mi-e dor de Guitz. :(
2. Nuuuu!!! Nu mai minti! Cutzu a zis sa dam beep la salvare, a format nr, dar a inchis imediat. Insa eu am fost ce care a luat telefonu' si a dat beep. =)) :-" =))

CurlyHelen spunea...

A da? My bad. Nu mai tin minte exact.:D

Trimiteți un comentariu