Ani de liceu part 3

duminică, 7 martie 2010

V-am promis povesti, dar am uitat ieri sa scriu si azi am scris altceva. Dar nu conteaza, tot am sa scriu.
Povestea asta e cam asa. In clasa a X a (2009), jucam pool pe messenger cu un amic pe nume Bogdan aka Voinicul. Jucam pe porunci si una din poruncile lui a fost sa ma imbrac in rockeritza pentru o zi la scoala. Bun. Am acceptat. Era interesanta provocarea sincera sa fiu. In fine. Dupa doua zile la rand cand imi facusem si unghiile negre cu oja de la Adda si le facusem degeaba ca uitase "lucrurile" pe care mi le dadea, in sfarsit a venit ziua cea mare. Mi-a dat tricoul lui cu Slipknot si lantul lui, dar nu le-am pus de la prima ora ca aveam chimie si nu voiam sa ma vada Vasile asa. La urmatoarea pauza treci la treaba. M-am dus in pauza la baie sa ma aranjez, dar nu am putut sa ies asa pe hol ca erau niste obositi la calorifer. Asa ca le-am dat jos si m-am dus in clasa si m-am imbracat acolo. Toti se uitau ciudat la mine si cine stie ce gandeau. Gen:"ce-a apucat-o pe creatza?". Faceam pur si simplu scufundari in acel tricou. Era destul de mare, dar imi placea. Totul bine si frumos in ziua aia. La inceput nu prea am iesit pe hol, dar dupa m-am enervat si am zis:"dar ce ma?mie-mi place". Si profesorii se uitau ciudat la mine, dar asta e. Am fost rockeritza pentru o zi. Am si poze.

4 comentarii:

adda spunea...

Ce ne-am mai distrat. :))
Ce fata avea Voinicu' in poza. :))

Mihaita spunea...

Cred ca daca ar fi fost marimea ta, ai fi aratat chiar bine!

CurlyHelen spunea...

Mersi.Dar lasa ca merge si asa.;))

Luna spunea...

N'ai fost rockerita pentru o zi. Ai fost imbracata (partial) ca o rockerita pentru o zi :P

Trimiteți un comentariu