Scrisoare

marți, 9 martie 2010

"Buna.
Iti mai aduci aminte de mine? Din pacate eu imi amintesc de tine. Ce mai faci? Cum mai e viata ta? S-a vindecat mana de cand ti-a fost rupta? Imi pare rau, nu stiam ca o sa reactioneze asa varul meu. De fapt stiam, dar incercam sa fiu politicoasa. Dar sincer, ai meritat-o deci nu am de ce sa imi cer scuze. Ce mai face noua prietena? Bine, sanatoasa? Nu de alta, dar am vazut-o zilele trecute in parc. Fugea un caine cu ea in gura. Cred ca ar trebui sa ai mai multa grija de ea. Se pare ca poate fi "luata" de oricine. Nu-i nimic, poti oricand sa o inlocuiesti. Mai sunt vreo 3764736878 ca ea. Nu stiu daca la toate le place sa fie luate de proaste, dar merita sa incerci.
Cica a aparut un nou vaccin pentru o boala grava numita "prostie". Ar trebui sa'ti faci si tu unul, asa, preventiv. De fapt, daca stau mai bine sa ma gandesc, tu suferi de aceasta boala de cand te-a nascut mata. Mai bine te duci la doctor, vezi poate te rezolva cu un tratament, desi nu prea cred. E prea avansata la tine. S-ar putea sa nu scapi. Asta e. Fii fericit ca scapi lumea de o lighioana ca tine.
Ai primit prajiturile de la verisoara ta? Ei bine, erau de fapt de la mine. Ti-au placut? Presupun ca da deoarece erau foarte gustoase si le-am gatit cu drag. Vezi ca glazura continea si niste bale de la cainele meu. A vrut el sa-ti faca aceasta surpriza.
Asa ca o incheiere, iti urez toate cele rele. Fie ca impotenta sa puna stapanire pe tine.
Cu mult drag, a ta prietena, Georgiana."


P.S:Scrisoarea e facuta de mine.

7 comentarii:

Mihaita spunea...

E buna! La inceput am crezut ca e pentru un fost prieten cu care ai vrea sa te impaci, sau ceva similar, dupa care am constatat ca era exact opusul :)
Cred ca as fi putut fi un pic mai acid in unele chestii, dar oricum, imi place ideea! Serios, tu chiar i-ai dat prajitura cu bale de la cainele tau? :)))

Maria spunea...

interesanta scrisoare:)...sa zicem ca aud chestii asemanatoare destul de des, deja nu ma mai mira/afecteaza...dar scrisoareaa e chiar reusita, si prajiturile alea sigur erau f gustoase:))

CurlyHelen spunea...

Nu mai.:))
Nu am caine, desi as vrea.
Pur si simplu asta mi'a venit in cap aseara si azi am transpus-o din cap.:))
In niciun caz pentru vreun fost prieten.:))
Nici chiar.

mihai b spunea...

Sper sa nu ma consideri "caine" dar asculta melodia asta din link-ul de mai jos ( sau cauta pe google: ana manole- luna patrata si tot cu ea melodia: Nicidata inger)! E folk...nu stiu daca iti place genul...eu cand am ascultat-o...m-am gandit la tine!

http://www.youtube.com/user/alinamanolefolk

CurlyHelen spunea...

Ascult si folk. Imi place in special Maria Magdalena -Ce mai faci. E geniala melodia.
Eu ascult mai toate genurile de muzica.

October spunea...

Si in afara de Maria Magdalena ce mai asculti?! :))

adda spunea...

Sa mor si mai multe nu. =)) Daca mor te anunt sa-mi faci si mie o prajitura cu bale. =))

Trimiteți un comentariu