Munte.Partie.

luni, 28 decembrie 2009

Nici nu ajung bine acasa, ca imi zice sormea sa ma duc sa ma pregatesc pentru ca mergem la munte. Am ramas [:|]. In fine, a durat o jumatate de ora (poate chiar mai mult) pana ne-am pregatit ca am stat dupa mama sa ia dupa ea nu stiu ce haine de schimb pentru Lumi si nu stiu mai ce. Plecam intr-un final si ajungem pe la 5 la Predeal, la Clabucet, unde se afla si KissFm. Am inchiriat o sanie si ne-am dus pe partie. Era de asteptat ca Luminita o sa vrea sa stea toata ziua acolo (sau ce mai era din ea) si abia o mai convingeam sa ne lase si pe noi (eu si Alexandra, ca mama nu prea a vrut sa se dea) sa ne dam cu sania. Ne-am batut si cu zapada, am mancat si un hot dog. Ce mi-a atras atentia era o chestie pe care o foloseai sa te dai pe partie si care arata exact ca un lighean. Ii zic mamei:"Vreau si eu un lighean d-ala", si tocmai atunci trecea pe langa noi un cuplu care avea lighean si imi zice tipa:"Du-te in Austria.Numai acolo gasesti". Mai bine iau un lighean de acasa de plastic si gata. [:))] In drum spre casa, a fost o plictiseala totala deoarece Alexandra era obosita si nu prea avea chef sa conduca, iar Lumi dormea si nu puteam sa dau muzica mai tare. In fine, pe partie a fost super si poate mai repetam experienta. [:D]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu