Iubire de-o vara

marți, 8 decembrie 2009

Iubirea de-o vara nu tine.Am patit-o.In majoritatea cazurilor asa se intampla, dar pot exista si unele mai speciale in care iubirea chiar dureaza cativa ani sau poate de ce nu si toata viata. Povestea mea e destul de lunga.Si cam complicata sa zic asa.Am sa fac un rezumat.Cat mai scurt.Totul a inceput din februarie(2009) de fapt cand am facut rost de id-urile unor amici din Spiru cu [,] care am fost in excursie,printre care si el.Am inceput sa vorbim pe mess,destul de des.Dupa catva timp, vreo luna jumate sau cam asa am hotarat sa fim impreuna.(de fapt el m-a intrebat dar asta e partea a doua [:D]).Ciudat inceput.Ciudata relatie[:].La inceput abia ne vedeam(culmea e ca amandoi eram din acelasi liceu) si pana la urma, in ultima saptamana de vacanta el a hotarat ca nu are timp de o prietena ca e prea ocupat cu "viata lui" care nu mergea prea bine in acel moment.Shock.[:].In prima luni din prima saptamana de vacanta ne-am impacat(in acea zi fiind si ziua lui [:))] ).Vara a fost destul de bine, avand in vedere ca la inceputul verii ne vedeam destul de des, dar peste ceva timp el nu mai venea in oras sa ne vedem(am uitat sa mentionez ca el nu e din Ploiesti [:D]).Motive stupide pe care nu le mentionez care mi-au demonstrat ca e cam nesimtit.Prin august incepuse pregatirea si incepusem sa ne vedem iar.Cand a inceput scoala iar a inceput sa ma evite,ignore(lucru pe care nu-l sufar) si intr-o seara la telefon ne-am despartit.Din nou.De data asta definitiv.Am suferit nitel dar asta e.Viata nu e numai lapte si miere.
P.S: dupa ce ne-am despartit nu prea vorbeam si de la un timp ma tot baga in seama.Ciudata chestie.[:]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu