Prima ninsoare [:X]

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Azi. Zi urata, dar si zi frumoasa. Zi urata pentru ca am avut pregatire. O plictiseala si un chef de a dormi pe un calorifer cald, poate chiar fierbinte cum nu s-a mai pomenit. Nu la fel de plictisitor ca la unele ore de matematica unde incep sa ma las incet pe scaun si sa o stresez pe Izza repetand incontinuu "ma preling", dar nu mai era mult. Zi urata de asemenea ca trebuia sa iesim afara. Nu am iesit. Motivul? Nu conteaza. Oricum, mi-am dat seama ce mult insemn eu. Zi frumoasa deoarece am fost la serbarea surorii mele. La dans. Nu sunt modesta in acest moment, dar pot spune ca ea a dansat cel mai bine. Restul erau bunicele, dar nu se comparau cu ea. Cu cine o semana daca nu cu mine si cu Alexandra? Vorba mea: "Oseah, dhaaaaa!" Alt motiv pentru o zi frumoasa este ca a nins. O ninsoare usoara la inceput, pe urma din ce in ce mai multi fulgi de zapada coborau din cer si se asezau pe jos. Incredibil cat de mult te poate binedispune un fulg de nea. Desi am cam avut o zi destul de urata la inceput, ninsoarea mi-a pus un zambet pe fata. M-a ajutat sa dau la o parte tot ce m-a intristat in acea zi.
"Let it snow, let it snow!"

2 comentarii:

adda spunea...

Ninsoarea chiar ca da un plus bunei-dispozitii. :x
Si melodia asta... e pur si simplu mirifica.

SpawN™ spunea...

mda eu zic sa incerci si originalul la melodie
Frank Sinatra-Let it snow
zapada=alb=montonie=plictiseala

Trimiteți un comentariu