Nu. Nu stiu.

joi, 10 decembrie 2009

Timpul sa ma descarc. Din nou. Nu inteleg. Nu inteleg multe. Nu-mi explici. Te intreb ceva, ocolesti raspunsu sau raspunzi altceva. Oare ce sunt eu pentru tine? Achizitie? O achizitie pe care o folosesti cand iti aduci aminte? Nici nu stiu daca tii la mine si cat sau daca nu tii. Nu stiu. Nu stiu multe. Nu stiu daca tii la ea mai mult decat ca la o amica pentru ca nu mi-ai spus. Ai raspuns altceva. Nu stiu daca tii la ea mai mult ca la mine. Nu stiu ce sa fac. Confuza? Da. Pareri din partea prietenilor am avut destule. Fiecare din ele diferita. Si mai confuza? Da. Intrebare pe care mi-o pun mereu: eu ce rol am? Eu nici atat nu-l stiu. Nu vorbesti cu mine. Nu-mi spui nimic. Nu-mi spui ce vrei. Nu-mi spui ce-ti place si ce nu-ti place. Mi-ai spus odata ca daca te schimbi pentru ca vrea cineva asta inseamna ca esti slab. Nu te schimbi pentru ca vrea cineva, te schimbi pentru ca vrei TU. Si nu, nu ti-am cerut sa te schimbi. Ti-am cerut sa fi mai atent. M-ai ranit. Si nu doar o data. Si am plans. Si nu doar o data. Si incerc sa fiu puternica, sa ma calmez. Nu reusesc de fiecare data si o lacrima mi se prelinge pe obraz. Doare. Dar astept. Astept sa vad ce faci. Astept. Dar nu stiu cat o sa mai dureze asteptarea. Vorbeste-mi. Spune-mi ce simti. Spune-mi ce simti pentru mine. Mi-ai spus ca esti complicat. Am inteles. Nu am incercat sa te inteleg prea des. Am incercat sa merg dupa tine. Si da. Ma doare sa vad ce scrii. Pentru ca spui lucruri. Multe. Chiar prea multe. Uneori le citesc, plang si incerc sa inteleg pana la urma tu ce simti. De fiecare data ma gandesc ca nu insemn nimic. Dar ea da. Si prefer sa nu mai citesc. Sa nu ma ranesc si mai mult.

6 comentarii:

Georgie spunea...

si curiozitatea raneste...listen to your heart,girl!

CurlyHelen spunea...

Incerc. Incerc din greu.

adda spunea...

Cred ca o aprob pe Georgie. Fa ce simti. Ce te face pe tine fericita si nu pe el.

Anonim spunea...

O frunză veştedă nu-ţi dă cuvânt să zici că-i toamnă..

If you want some answers call me!

CurlyHelen spunea...

Dar poate zici si cine esti. Sau un numar de telefon daca tot zici sa te sun.;)

CurlyHelen spunea...

Nu esti in stare sa spui cine esti? That makes you a coward.;)

Trimiteți un comentariu