duminică, 3 ianuarie 2010

Vacanta asta a fost ceva ce te face sa spui: yeeeeeeeee! In prima seara de Craciun am fost in club. N-am prea avut starea necesara sa dansez, dar am incercat. In plus, botinele mele noi alunecau si era sa cad de vreo 2 ori. [:">] Faza naspa a fost ca venisera niste cocalari obositi la masa de langa noi si se dadeau la mine si la Lory. Le-am dat cu flit, normal. Revelionul a fost dragut, desi speram sa dansez mai mult. Dar ce am mai ras. Era Bogdan -gazda- asezat pe un fotoliu cu picioarele intinse pe un scaun, avea o patura pusa pe el de la brau in jos, cu narghileaua in mana si canta imnul marinarilor -inventat de el, normal- care suna ceva de genul: "Cand eram marinari pe corabie / Am prins un pestisor auriu / Care ne-a indeplinit 3 dorinte". Continuarea n-o mai stiu, dar sunt sigura ca includea cuvintele "sotie grasa". Si ce voce avea. Valeu. [:))] Ieri (2.01.2010) am iesit afara, cu ideea sa ne plimbam, insa am ajuns in Blue. Dragut club, dar era cam gol. Si ce? Asta nu ne-a impiedicat pe mine si pe Lory sa ne desfasuram. Ce mi-a placut cel mai mult e ca le-am dat clasa la niste obosite care cica dansau. A poi, daca ala era dans, eu sunt o foca ce canta la vioara. [:|]

Signed: BFH [>:)]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu