Multe

marți, 12 ianuarie 2010


Eu:
1) nu inteleg ce faci
2) sa-mi explice cineva de ce inca mai tin la tine
3) vreau la mare de 1 mai
4) imi doresc mult, primesc putin
5) zambesc, dar doare
6) fata asta stie ca poate.

Fraze des utilizate si alte lucruri:
1) "du-te-n mata"
2) "sa te ia Gaia"
3) "sa-mi zambesti de sub tramvai"
4) "vai, ce profunda a fost asta.Imi dau lacrimile, vezi?"
5) "Cine se simte copac, sa ridice o creanga."
6) "ma sfarsesc"
7) "si-mi spune: pot sa opresc timpul si sa te sarut asa pentru totdeauna?"

In final, ma prezint pe mine, intr-o varianta putin ciudata. Mai exact, o maimuta ce are ochii mari si parul roscat si cret. Adda a zis ca seman cu ea. Nu e o scumpete de maimutica?

4 comentarii:

October spunea...

Ai uitat de 'ma preling' ;)

Georgie spunea...

maimutsika e fenomenala :X:X ai vrea u sa fii asa dragutsa ka ea :> ehe..:)) vreau si eu o lista cu lucruri de-astea :X watch me :
Lucruri pe care vreau sa le spun in general:
-te ador
-hug me! :X
-te urasc
-vreaaaaaaaaaau
-te urasc atat de mult incat nu imi pasa cat de mult ma iubesti,dar totusi imi pasa,asa ca nici nu mai stiu ce vreau
-nici nu intreba
-as vrea sa pot sa ma opresc din a fi draguta cu voi

Fraze des utilizate:
-"la naiba!"
-"t pup george!"
-"ma disperi"
-"dar,vreaaaaaaau"
-"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
-"te iubesc"
-"esti febletea mea"
-"me <3 u"

+altele pe care nu le mai stiu :D la naiba!

adda spunea...

De fapt era "ma preling"!!!!!!

October spunea...

Asta am zis si eu, Adda! ;)

Trimiteți un comentariu