Sfarsit si inceput.

joi, 28 ianuarie 2010

Helalau scumpilor! N-am mai scris de vreo saptamana. Uite ca s-a sfarsit semestrul I din clasa a XI a. Ce repede a trecut timpul! Si cate s-au intamplat. Semestrul I pot sa spun ca a fost si dulce si amar. Am avut parte de bucurii, dar si tristeti. Mi-am facut noi prieteni. Sunt mandra de asta. Imi place sa cunosc lume si chiar imi doream sa-mi largesc cercul de prieteni. Acestia sunt: Filip, Georgi aka Iubi Iubi, Andreea, Lory, Betty, Mara, Alex, Razvan, Catalin. Pot sa spun ca m-am si distrat. Pe langa distractia incomensurabila de la scoala, am avut parte si de majorate, iesiri in club. Nu sunt mandra de mine de un lucru si anume media de la scoala. Cam mica anul asta. Urat. Urat din partea mea ca nu m-am straduit mai mult. Acum asta e, nu pot da timpul inapoi -desi mi-as dori asta foarte mult- ca sa ma pun cu burta pe carte mai mult, dar promit ca in semestrul II o sa trag tare. Nu in ultimul rand, l-am cunoscut pe el. Nu mai are rost sa povestesc pentru ca am scris destul despre. Iarna e pe sfarsite. Sa se termine odata ca nu-mi mai place frigul. Vreau sa fie mai cald, iar zapada sa nu se mai topeasca, sa dispara complet peste noapte. In semestrul II ma asteapta alte majorate, alte iesiri in club si sper si o medie mai buna. Am observat ca incep sa devin cum eram inainte, adica o persoana saltareata cum spun eu deoarece am uneori tendinta cand merg sa sar, sa zburd precum un copil pe un camp plin de flori. Zambetul pe buze il am dintotdeauna, nu pot sa scap de el. E ceva de-al meu, propriu si personal. Face parte din mine si nu vreau sa scap de el. Imi place sa fiu asa zambareata. Imi da impresia ca sunt mult mai puternica decat cred si ca pot sa trec peste orice aratand ca nu-mi pasa, afisand pur si simplu un zambet pe buze.
Promit sa revin cu noutati cat mai curand posibil. Toodles. [>:D<]

2 comentarii:

Luna spunea...

E aiurea sa raspunzi cu "I don't do why" la propriile intrebari :P

mihai b spunea...

daaaaaaaa...noutaaaaati....si haaaaaaaaai....mai lungeste lista cu realizaaaaaaaariiiiiiiii!!! si incepe cu media 10 la istorieeeeeeeeeee!!! HA HA HA...Plus lista cu ce mai ai de facut, plus lista cu ce ai vrea sa mai faci...nu?
"Ce mai zici acum de viata ta? Merita doar sa te plangi pentru ceea ce nu ai sau crezi ca e cazul sa faci cumva ca prin recunostinta pentru ceea ce ai, sa “provoci” rezolvarea lipsurilor?"

Trimiteți un comentariu