Suicide.

miercuri, 17 februarie 2010

A big building looking like a castel. Inside, about 300 people enjoy the play. Now, it's the time for the last scene. Jason, the actor, stays on the scene looking at all those people who came to see him. In the first line he sees his mother, his girlfriend and his best friend. Everyone says he has all he ever wanted. Does he? He has a revolver in his right hand because at the end of the play he commits suicide. What no one knows is that the revolver is real and has a bullet. Jason remembers all the happy moments he spent with Susan, his girlfriend. She used to tell him she would be there for him for better or worse. He doesn't want her to go through all these. He smiles, takes a deep breath and pulls the trigger. In the next second he is lying dead on the stage. Everyone starts crying, 300 people.

6 comentarii:

Luna spunea...

EROARE! EROARE! EROARE! EROARE! EROARE!.....
"Jason, the actor, stays on the scene looking ...."
"In the next second he was lying dead..." --ai grija la timpuri, piersicuta ;)

Si cred ca e "to go through something" xD
Ah, da..e prea SCURTA. We want more action!! Puteai sa prezinti mai detaliat scena in care se impusca, ca de exemplu sa spui ca toti cei din primul rand fusesera improscati ( cred ca asta e termenul :)), si daca nu..greseala meaxD )cu sange si inainte sa realizeze dragii de ei ce s'a intamplat, trupul astuia greoi se izbeste de podea in timp ce ochii sai deschisi pe jumatate privesc lung la Susan....bla bla :D

Ami spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ami spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CurlyHelen spunea...

Ammy, fara suparare da' e Izza si nu vreau sa vorbesti asa cu ea. Nu ma deranjeaza sa ma corecteze, chiar imi place pentru ca altcineva m'ar fi lasat asa sa cred ca e bine cand de fapt nu e.

Ami spunea...

Pai nu eram rea. Don't get me wrong. Constatam si eu. Chestiile astea se pot spune si pe mess si sa se evite commentariile penibile. In fine, o sa retrag ce am spus. Asa pentru tine. Dar serios, daca iti e cu adevarat prietena, nu trebuie sa te critice asa acid si asa rautacios.

Luna spunea...

Here we go again! 8-|
@Noir -Nu ma astept ca tu sa intelegi cum merg lucrurile intre mine si Elena. Noi cand avem ceva de spus spunem indiferent de ce e acel lucru. Si nu cred ca am citicat-o "asa acid si rautacios". Nu am consider ca am criticat'o. Pur si simplu i-am atras atentia asupra unor chestii.Imi place sa spun lucrurilor pe nume si nu ma tem sa fac niste afirmatii atunci cand stiu ca am dreptate.
Daca tu consideri ca ai avut dreptate in ceea ce ai scris in comentariile anterioare, pe care nu am avut ocazia sa le citesc, n-ar fi trebuit sa le stergi. Vorbele altora nu ma afecteaza cu absolut nimic.
@ Bundy: Am uitat sa iti spun ca titlul postului tau imi aduce aminte de o melodie de la Suicide Commando - Cause Of Death:Suicide <3

Trimiteți un comentariu