A fost odata ca niciodata.

vineri, 12 februarie 2010

A fost odata ca niciodata, o fata. Naiva, poate chiar mai mult,proasta. A intalnit un baiat. I-a placut si au devenit iubiti, un cuplu format dintr-o naiva si un rasfatat. Lui ii placea sa se joace si asta a facut si cu ea. S-a jucat. Naiva, cat a suferit! Ea nu-si dorea decat cineva care sa o iubeasca, sa o faca sa se simta in siguranta, protejata, sa poata sa treaca peste ce a trait si traieste in continuare. Nu a fost asa. El, probabil nu-si dorea asa ceva. Voia sa-si umple timpul cu ceva si gasise solutia. Ea. La inceput a fost cum si-a dorit ea, dar dupa el si-a aratat adevarata fata. A folosit-o, dar ea nu a mai suportat si a renuntat. Incepuse sa nu se mai gandeasca asa mult la el, pana cand s-a intamplat. A aflat unele chestii si sentimentele au dat din nou navala peste ea. Ce usor e sa dai pe cineva peste cap! A facut o ultima incercare, fara reusita. Si-a dat seama ca e o fraiera si ca se lasa calcata in picioare ca pe un covor persan, ca pentru asta e bun, sa fie calcat in picioare. Asa ca s-a hotarat sa ridice capul, sa afiseze zambetul constant de pe fata ei si sa treaca mai departe. Se simtea puternica, dar probabil era din ce in ce mai slaba. Nu se stie. Nu stia ce simtea, era confuza. El o baga din nou in seama, mai des fata de inainte si i-a propus o plimbare. Ea a acceptat, dar mai bine nu o facea. Locul unde au mers doar ei doi i-a dat ocazia lui sa se mai joace inca o data cu ea. Nu i-a pasat ce efect avea sa aiba acest lucru asupra ei. A dat-o peste cap din nou. De ce facea oare asta? Chiar ii placea? Se simtea superior, se simtea un "macho provincial" care putea sa faca tot ce isi propunea? Ea si-a dat seama si s-a hotarat sa mearga mai departe. Asta si face in momentul de fata, lasa totul in spate si ramane cu visele ei. Ii place sa viseze, sa-si imagineze diferite lucruri, evenimente. Practic, isi hraneste sufletul cu vise. Ii fac si bine, dar si rau. Stie asta, dar nu o intereseaza. Asta a fost povestea celor doi, un "macho provincial" si o proasta.

P.S:Fata vrea sa se schimbe. Are de gand sa-si faca o schimbare de look, probabil un breton, desi nu stie daca o sa-i stea bine sau nu. Nu conteaza. Mai e pana la vara cand are de gand sa faca asta. In afara de schimbarea de look, si-a propus sa se distreze mereu si sa invete mai mult ca sa ajunga unde isi doreste si anume la Universitatea din Bucuresti, sectiunea Jurnalism. Sa-i uram succes, ca are nevoie.

P.P.S:Melodia care sta acum pe repeat nu mai este "Don't forget" a lui Demi Lovato, ci "Celestial" a trupei, mai bine zis fostei trupe, RBD. Ete melodia cu tot cu videoclip. Versurile sunt cu dedicatie.

13 comentarii:

Luna spunea...

"covor persan", "macho provincial" :o for fuck's sake :))
As putea fi mai directa, dar asta ar insemna sa fiu putin nesimtita :)) [hint: "un "macho provincial" si o proasta" ] :-"
Si acum incepem:
1. Inceputul mi s'a parut foarte asemanator cu ceea ce am citit anterior
2. Toata chestia cu "plimbarea" imi suna a drumetia prin B****** xD
3. "Stie asta, dar nu o intereaza."
4.Nu'ti face bretooooooooooooon!! xD

mihai b spunea...

măi cât de rea e asta mică!!! ;))

Catalin Viorel spunea...

mica si rea

Catalin Viorel spunea...

si aveti grija ca eu sunt personajul malefic din aceasta postare

Anonim spunea...

''Traiesc intr-o lume in care lucrurile se naruie,inimile se schimba la nesfarsit,iar timpul trece fara incetare..''
Haruki Murakami-Kafka pe malul marii.

Nu ma hazardez sa presupun ca cea din poveste esti tu. Lucrurile astea se intampla. Habar n-am nici cati ani ai, sau cati ani are fata din povestea ta, dar uite povestea unei colege de liceu. A patit-o urat de tot, s-a indragostit de unu care si-a batut joc de ea la maxim. O sa treaca mai departe. http://couldbesomethingornot.blogspot.com/

Ami spunea...

@Catalin Viorel Si-n afara faptului ca rezulta ca esti un mare dobitoc fara pic de maturitate sau creier, for a fact, te mai si mandresti cu asta?! Lasa-ma sa-ti spun, esti varza prietene. Hai, te pupa Noir. Lasa ca prostia nu doare, o sa supravietuiesti.

CurlyHelen spunea...

Cum zice Tzuky: Sunt ce vreau si fac ce vreau! :)

mihai b spunea...

“Dragul meu care mi-ai fost drag, romantic nu ai fost niciodata, iubirea nu ai stiut-o niciodata cu adevarat. Distanta nu iarta, inima nu stie sa lase in pace. Pentru picioarele reci am gasit leacul, fierbinteala unei bai cu aburi. Pentru noptile grele, mi-am gasit trupul care sa ma incalzeasca si mi-am pierdut cuvintele adresa. Cu iubire sau fara, supravietuiesc in continuare. Sunt mii de motive care imi zambesc in fiecare zi si imi amintesc ca am pentru ce sa traiesc. Iarta-ma daca m-am inselat in privinta ta. Sau chiar in privinta mea. Incerc, ma straduiesc din rasputeri sa nu mai fac greseli. Am vrut sa lupt, sa lupt, sa fac tot ce pot pentru a te aduce inapoi, dragul de tine... Dar iarasi am gresit... N-ar fi trebuit...Nu te-am urat nici atunci. Nu te urasc nici acum. Dar nu-mi mai pasa. A fost totul prea mult, inainte si dupa, nimic atunci cand ar fi trebuit, ca sa mai ramana ceva. Cat de putin". "

mihai b spunea...

Neale Donald Walsch: "Într-un moment critic din orice relaţie umană există o singură întrebare: Ce ar face dragostea acum?"

adda spunea...

Domn' profesor, penultimul citat este absolut genial. Ne spuneti si de unde este? Va rog frumos. :D

CurlyHelen spunea...

Mica si rea! Si ce? Imi place asa.:)

Luna spunea...

I still don't get it!:| Why exactly are you "mean" /;) ?!

mihai b spunea...

n-aaaaaam zis de tineeee...ci de october, dar lasa ca si mie imi place tot asa: sa fiti voi insiva! Cat despre "penultimul citat" este dintr-o "poveste" intre o ea si un el, iar citatul mi s-a parut potrivit povestii tale atat cat o cunosc de aici de pe blog!

Trimiteți un comentariu