SMS-uri de agatat

miercuri, 28 aprilie 2010

15 SMS-uri de agatat:

1)"Esti liber pentru tot restul vietii tale?"
2)"Buna! Avem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?"
3)"Un sms are doar 160 de caractere...Hai sa vedem de cate ori incape "Te iubesc!""
4)"Puteam sa raspund la SMS-ul tau mai devreme, dar nu mi-ai scris."
5)"Sarutul tau e visul pentru care ma trezesc dimineata."
6)"Sunt atat de indecisa...Sa raman treaza ca sa ma pot gandi la tine sau sa adorm cu speranta sa te visez?"
7)"Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa trec inca o data?"
8)"Permite-mi sa ma prezint...Sunt noua ta prietena."
9)"Am ales sa iti dau un SMS pentru ca am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat."
10)"Daca as fi in locul tau si tu ai fi in locul meu cum m-ai agata? Spune-mi, te rog, ca sa te agat eu."
11)"Maine cand ne vedem o sa ne sarutam sau trebuie sa mint in jurnal?"
12)"Nu te speria!!! Sunt la spital, mi-au gasit ceva in inima, dar fii fara grija pentru ca operatia nu le-a reusit...Nu te-au putut scoate din inima mea pentru ca acolo esti tu si acolo vei ramane!"
13)"Scuza-ma...am observat ca nu m-ai observat! Sper sa vezi SMS-ul asta!"
14)"Cineva mi-a zis ca saruti prost rau de tot. Vrei sa-mi demonstrezi contrariul?"
15)"Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pentru mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara fara sa-ti dai seama ca tu esti viata mea!"

Sursa: revista "Bravo"

9 comentarii:

October spunea...

am ras xD

adda spunea...

Cred ca daca as primi un astfel de sms intai as lesina de ras, apoi as trimite un sms inapoi cu: "Mori!" :))

Maria spunea...

:))oare cine ar "pica" la un sms d-asta?:))

CurlyHelen spunea...

Cred ca daca Tzucky ar primi sun sms d-asta ar spune: "sa moara gibilan?" :))
Nu stiu cine ar putea "pica".;))

RandomPirate 0O spunea...

Well sfinte cacat cautam fara nici o legatura si io filme pr0n da legendar de proaste si am dat in blog ,ciudat is caile internetului.
In alta dezordine de idei cred ca ghidu postat ar fii trebuit sa se numeasca " Cumsaagatipizdeproastedelatarasinunumai"desigur daca vrei sa banghesti una din asta iti trebuie doar o punga de seminte si un cd ultimate guta fara sa trimiti esemes
ceva mai simplu ar fii ...hai pisi sa prasim ceva in seara asta

The Gigi spunea...

Foaaa (:| aarte interesant.... E mult mai greu procesul decat un singur SMS. Crede-ma.

Anonim spunea...

;) v33chy...dak trm cwyva zyc3 sa moara byby shi byby st yoo..aja k :*:*:*

byby spunea...

:X:X:X besk j yoo dar siker nu cred in dastea :)):)):)) :*:*:*

CurlyHelen spunea...

Intrebare: normal puteti sa scrieti?:|
Nu de alta, dar mi-e greu sa inteleg ce scrieti voi acolo.:|

Trimiteți un comentariu