Ceva dragut

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Postarea asta e dedicata unor persoane dragi: Adda si Nica. Voi sunteti micutii mei. Va multumesc ca sunteti alaturi de mine, chiar daca va mai supar. Imi pare bine ca am inceput sa iesim din nou afara cum o faceam inainte, desi, din pacate, unele persoane (nu le mentionez) ne invadeaza spatiul intr-un mod salbatic, necontrolat. Azi a fost o zi cum n-am mai avut de mult timp. Am fost cu Adda prin mall, pe la Mc si dupa ne-am intalnit cu mai multi, printre care Nica si Cutzu. Ce bine m-am simtit cand am putut din nou sa ma port ca inainte cu Nica, sa pot sa ma arunc in bratele lui, sa-i rujez obrajii cu noul meu ruj rosu (foarte rosu). Si cu Adda la fel. De mult n-am mai avut asa o iesire draguta. Va multumesc din nou si la mai multe iesiri. [:D]

P.S: Data viitoare cand mai iesim afara am sa va fac la amandoi obrajii rosii de la rujul meu. Pe cuvant de cercetas cret. [:D]

2 comentarii:

adda spunea...

Stai parcata ca o sa-mi vina si mie ruju' rosu. >:) Cercetas cret? =))
Hai nu mai multumit atat ca ma flatezi. :D

October spunea...

Red is taking over the world:o
run rabbit run =))

Trimiteți un comentariu