N-am chef azi

luni, 12 aprilie 2010

O postare stupida. Foarte stupida. Nici nu stiu de ce o scriu. Am o stare nasoala. De fapt, nu e o singura stare. Se schimba constant si am inceput sa enervez lumea. Am inceput in ora de geografie sa cant in gura mare: "cumbaya". O strigam pe Adda (care sta in capatul celalalt al clasei) si ii cantam "cumbayaaaaa". Nu stiu ce am patit. De obicei sunt vesela tot timpul. Acum cant, acum n-am chef, acum zambesc, acum rad, acum tac.
Damn! Am sa-mi pierd ideea daca mai preda mult profa. Am uitat sa mentionez ca-s la ora de informatica. O auzi tot timpul pe profa spunand: "helaaaaaaaaau", "la la la la", "te vaaaaad". Deja ma calca pe nervi.
Revin la starea mea, aia care nu are un nume si care se schimba constant.

8 comentarii:

Maria spunea...

si eu am stari d-astea mai mereu:)trebuie doar sa te bucuri de momentele cand ai o stare frumoasa, fericita, si sa cauti sa diminuezi momentele in care ai o stare aiurea, naspa...
cumbayaaaaa:))

CurlyHelen spunea...

E ciudat ca eu nu patesc d'astea si nu stiu care e motivul.
Cumbayaaaaaaaaaaaaaa!:D

Morphyne spunea...

iti zic io care e motivu:D
INEBUNESTI:))la fel si io:))

CurlyHelen spunea...

No pai la cate am pe cap si cate am patit cred si eu.:|
Dar tu ce ai patit?

October spunea...

Eu cred ca esti indragostita :D
..dar nu'ti spun de cine :>

CurlyHelen spunea...

De mama.:|

October spunea...

ahem ;)

CurlyHelen spunea...

Asa e Izza.;;)

Trimiteți un comentariu