Grey's Anatomy

marți, 11 mai 2010

Nu stiu voi ce parere aveti despre Anatomia lui Grey, dar mie una mi se pare geniala. Tocmai am terminat sezonul 5 si pot spune ca ultimele 3 minute (aproximativ) sunt geniale. Am plans incontinuu 5 minute, poate chiar mai mult. Puteti sa radeti cat vreti, nu ma deranjeaza. Deja au ras de mine mama si sora mai mica, sa nu mai zic de Mihaita si Adda. Mi-a spus cineva ca sa-i descriu ultimele 3 minute ca sa vada ce e asa special si i-am explicat ca daca i le povestesc sau le vede el o sa i se para ceva banal, insa daca vede tot serialul o sa i se para genial. Este foarte super mega tare si cred ca am sa plang de fiecare data cand am sa revad cele scene. [:D]

Toodles!

1 comentarii:

•♥°●๋•♥°●๋•°Aиdre3α °●๋•♥°●๋•♥ spunea...

salut :* .Andreea sunt
si eu am terminat grey's anatomy acum ceva timp ....mi se pare genial serialul :x
ma bucur ca nu sunt singura care a plans la finalul sezonului 5 :))

Trimiteți un comentariu