Prosti

miercuri, 12 mai 2010

Am primit in ultima vreme o serie de mass-uri stupide. Cat de prost sa fii sa faci asa ceva? Ii pasa cuiva ca te duci afara si nu iti merge statusul, ii pasa cuiva ca iti cauti prietena (asta demonstreaza ca esti un fraier ce nici asta nu poate sa faca).
O serie de mass-uri "inteligente":
-"imi kut femeie....dak se ofera cnv Buzz !!! (scz d mass) ;)) :) :X "
-"sunt singur aksa ce fata se ofera =))...scz d mass :)) "
-"imi kut jumatatea ...inainte sa incep scoala :)) =)) ...scz d mass ;)) :* pt detalii Buzz !!! "
-"hai gata cu fotosintezaa toata lumea la culcare!!! tatiii ai uitat sa stingii lumina :((... Hai nb >:D< T iubesc!:X scz de mass> :D "
-"dnd care ma deranjeaza ma uit state de roamnia :)) "

P.S. am dat copy & paste asa ca nu sunt ale mele greselile. Enjoy!

1 comentarii:

Domnu' G. spunea...

"Enjoy!" ?!
Nu prea vad cum =D

Trimiteți un comentariu