Inna si a ei "inglish"

vineri, 14 mai 2010

Enjoy! [:D]

4 comentarii:

Maria spunea...

mda...:))...si cand te gandesti ca melodiile ei sunt in engleza8-|...dar am auzit ca a recunoscut dupa chestia asta, ca a facut greseli si nu stiu ce:-??...oricum, shame on her:|

Mihai spunea...

Am o curiozitate: voi cat de fluent ati vorbii intr-o alta limba decat cea materna, dupa ce ati trecut prin ce a trecut ea?
Maria, ce daca a avut un videoclip in limba engleza, asta nu are nicio legatura cu discursul, sunt doua probleme total diferite.
Mi se pare foarte justificata balbaiala ei si nejustificate comentariile sarcastice!

Maria spunea...

eu nu m-am legat de balbaiala...da si eu m-as balbai, dar as reusi sa nu fac greseli majore de gramatica..."I'm so boring", "I see my death with my eyes", "we are so scarry", "quickly speed", "I didn't feel like a show" si inca multe altele...te balbai da, din cauza emotiei, socului, ce vrei tu, dar nu faci greseli din astea;)
si mi se pare aiurea sa cante atata in engleza, si la un interviu sa se prezinte asa...

CurlyHelen spunea...

Exact! Fara suparare MIhai.:D

Trimiteți un comentariu