Cause she won't be loved.

luni, 13 septembrie 2010

Totul e bine si frumos. Sa vedem pana cand. M-am cam invatat sa pun raul inainte si sa ma gandesc la cele mai groaznice lucruri care mi s-ar putea intampla. Tocmai d-aia am avut o perioada in care ma gandeam cum ar fi daca as muri. Cine m-ar plange, cine mi-ar aduce niste buruieni ca na, florile sunt scumpe, la mormant. Probabil lumea ar veni la coliva, la mancare. Na c-am deviat de la subiect. Cum spuneam, oare cat o sa dureze si lucurul asta? Ca oricum, ce-i frumos repede se mai termina. M-am invatat ca lumea sa profite de mine si sa ii pun pe toti pe primul loc si persoana mea pe a doua. Am zis ca m-am schimbat. Asa si e. La fel de naiva nu mai sunt. Dar tot las ce am ca sa ii ajut pe restul. Can't help it. Problema e ca de fiecare data eu sunt cea dezamagita desi fac un lucru bun. Dar cum zicea cineva:"daca ai facut ce trebuie nu inseamna  neaparat ca o sa ai un final fericit". Asa e. Inca nu dai semne ca ma folosesti, dar nu e timpul pierdut. Pai ce naiba, toata lumea a facut-o. Si finalul ghici care o sa fie. Acelasi dintotdeauna. Si eu ca fraiera traiesc din vise. Ca intotdeauna. Toti vor ceva de la mine. Poate o sa vina si timpul cand o sa ma gandesc mai mult la mine, la ce vreau, la ce imi face bine. Mi-ai spus ca nu e bine sa gandesc asa. Nu vreau sa gandesc asa, dar pur si simplu  altfel nu pot. Sunt lucruri care te marcheaza si iti influenteaza felul de a gandi. Asa si la mine. Ca oricum, lucruri bune nu prea mi se intampla mie.
Na ca a inceput si scoala. Clasa a 12-a. Bac. Sper sa-l iau la mate. Sper sa intru acolo unde-mi doresc. Desi sunt unele persoane care imi spun ca jurnalismul e un rahat. Ei bine, desi imi urli chestia asta in cap, pentru ca frumos nu stii sa vorbesti, de fiecare data cand poti eu o sa-ti demonstrez ca nu e asa. Nimic nu-i bun pentru tine. Dar de ce sa ma mai obosesc sa iti demonstrez cand oricum tie nu o sa-ti pese? Tot ca tine o lasi. Eu nu-s buna de nimic. Chiar tu mi-ai zis asta. Oricum, revenind, ultimul an de liceu. Au trecut prea repede anii. Cum spuneam mai sus, ce-i frumos se termina repede.

Va las cu o melodie. Doar ca se schimba o chestie la ea. E de fapt:"Cause she won't be loved".Enjoy!

5 comentarii:

Anonim spunea...

In primul rand, intra la ce facultate vrei tu sa intri. Daca cineva zice ca jurnalismul este un rahat, nu are dreptate. Ignora informatiile negative. In al doilea rand, toata lumea a avut un moment in care viata parea urata. Si de final, incearca (a se citi Chinuie-te) sa iti schimbi mentalitatea si sa gandesti pozitiv. Astfel, vei avea mult succes in viata. Nu te costa nimic sa transformi gandurile si ideile negative in pozitive.

CurlyHelen spunea...

Multumesc pentru sfaturile astea, dar poti sa-mi spui si mie cine esti, te rog?

CurlyHelen spunea...

Ah da, inca ceva. Nu am avut un moment in care viata parea urata. Au fost prea multe.

October spunea...

"Au trecut prea repede anii."
Pff.. ce n-as da sa fim iar a 9a sau macar a 10a :(

CurlyHelen spunea...

Da ba. Si eu vreau.:(

Trimiteți un comentariu