Lista.

joi, 23 septembrie 2010

Lista. Cu ce vreau. De facultate am mai pomenit asa ca o lasam deoparte pe asta. Vreau un trandafir rosu de ziua mea. Nu conteaza de la cine e. Nu conteaza daca e tot ce primesc, dar vreau un trandafir rosu. Daca nu am sa primesc o sa-mi cumpar singura. Mai vreau carnetul de sofer. Inca o luna si pot sa imi bag dosarul, dar pana atunci sa termin orele si sa mai invat pentru sala. Vreau sa fie totul bine intre prietenii mei. Vreau ca macar anul acesta sa fie asa cum trebuie. Cel mai bun, cel mai amuzant, cel mai iubit. Eu personal o sa profit de el cat de mult pot. O sa impart zambete in stanga si in dreapta, o sa zburd cum stiu eu mai bine si o sa incerc sa inlatur resentimentele. Nu e bine pentru mine. Eu nu sunt asa. O sa incerc sa revin la cea de dinainte. Pe mai tarziu si nu uitati: Iubiti cu cap pana peste cap!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu