Dialog. Creata Vs Elena.

miercuri, 22 septembrie 2010

Curly Helen: . desi nu ma cunosc asa de bine cum ar trebui si mi-as dori.
adda . Alexandra: uita-te in oglinda mai mult si pune-ti intrebari


Nu m-am uitat in oglinda. Nu a fost nevoie pentru dialogul ce urmeaza. E adevarat ceea ce scriu acum, aici.


Elena: Buna. Sunt elena. Tu?
Creata: Buna. Eu sunt creata....bucata ailalta din tine. aia care are in componenta numa' chestii crete.

E: Si eu sunt bucata elena. Tu ce mai faci? Bine, linistita?
C: Supravietuiesc junglei. dar, faptul ca sunt creata, si nu orice creata, in curand rosie in cap, pt ca la banchet o sa ma fac rosie, si cu toate partile crete din mine ma face sa ma consider oarecum unica.

 E: Eh. noi sa fim sanatosi. si eu la fel. Doar ca eu ma stiu doar de elena. adica, toate partile mele, elene sunt dubioase. Nu stiu de ce. Nu ma cunosc prea bine.
C: Ti s-a intamplat vreodata sa te simti inferioara? Sau sa simti ca nu ai loc in lumea asta?
E: De foarte multe ori. Simti ca nu mai ai nimic. Esti pustiu. Si in exterior si in interior.
C: Stiu sentimentul. Si eu am patit asta. Nici nu cred ca am degete destule ca sa numar.
E: Dar tu te-ai simtit singura desi aveai foarte multe persoane in jurul tau? Chiar daca ei erau prietenii tai?
(adda . Alexandra: nu o da in tragedie)

C: Deja ma iei peste picior. Da' ce crezi tu, ca lumea e perfecta? Daca-s creata gata, n-am nimic? Nu tu sentimente, nu tu nimic?
E: Scuze. Nu am vrut. Dar nu o mai lua asa personal. De ce te enervezi asa rau? Ce ti-au facut?
C: De parca nu ai stii. Ce naiba! Nu esti o parte din mine? Vrei sa te injur sa te trezesti la realitate? Lumea-i un cacat ma, un cacat.
E: Ma, tu ce-ai mancat? Sigur ceva stricat. Laptele din frigider era expirat de o luna sau ce?

C: Ma proasto, ce-ai? Vrei sa te pocnesc? Poate ca sunt o parte din tine, dar asta nu o sa ma impiedice sa dau in mine.
E: Tu nu vezi ca lumea asta are si o parte buna? Nu vrei s-o vezi? Uite-o. ai o portita peste tot. Dar tu nu vrei sa le vezi. Sunt si lucruri frumoase in lumea asta. Bine, nu exista inorogi sau zane (o zana, doua zana) sau mai stiu eu ce, dar e totusi bine.

E: Uite. Ai prieteni. Sunt alaturi de tine. Stii cum se zice:"o prietenie trece si prin foc". E adevarat. Ei or sa fie acolo. Si ce-o sa te mai distrezi la reuniunea de 10 ani. Mai stii cand am facut aplicatia de pe facebook unde zicea ca izza o sa vina cu poze cu pisicile ei? Poftim, sunt si lucruri frumoase.
C: Visatoareo! Nu o sa rezisti asa. Bine ca sunt eu aici sa te rezolv ca altfel te-ai duce naibii de tot. Naiva mai esti! nu stiu cin' te-a invatat asa, dar prost a mai facut-o.
E:: Stii ceva? Nu-ti permit sa vorbesti asa cu mine. Cine te crezi pana la urma? Esti parte din mine. Si ce? Eu te completez. Trebuie sa ne intelegem. Binele si raul. Ingerul si demonul. Un pic asa si un pic asa. Cate-un pic din fiecare si gata elena creata. Cea care trebuie. Poti sa consideri ca suntem siameze. Nedespartite. O sa fim una langa alta orice s-ar intampla. Si stii ce? Poti sa ma injuri, sa faci ce vrei, dar eu nu o sa te las. Si stii de ce? Pentru ca pot si vreau!
C: Hai ca deja ma obosesti. Ce atatea ganduri fericite? Mai ai sa-mi spui de fluturi roz si zana maseluta si mos craciun. Baga-le si p-astea la inaintare.
 E: Te iert pentru ceea ce spui. Nu stii ce spui. Viata ti-a spus sa fii mai dura. Dar stii ce mi-a spus mie? "Visele pot deveni realitate. Asta depinde de tine. Noroc? Ce-i ala? Nu exista. Esti doar tu contra tuturor".
C: Pe bune acu, de ce imi tii morala? Nu esti mama. Stai la locul tau si lasa-ma in pace. Sunt cum vreau.
Ea: Stii, imi pare bine ca totusi esti mai puternica. Eu sunt mai slaba. Tu ma ajuti cand am nevoie. Nu uita, esti o parte din mine si orice ar fi o sa fiu alaturi de tine. Acum scuza-ma dar trebuie sa plec.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu