Eu. Eu. Eu.

vineri, 18 iunie 2010

M-am schimbat. Pot observa asta. Acum imi pasa mai mult de mine. E un lucru bun, zic eu. Nu mai sunt asa fraiera, nu mai las asa mult de la mine pentru ca oricum, tot eu pierdeam. Era vremea sa se intample si asta. Asa cum spune si Kate Alexa, "My day will come". A venit deja. Si imi place. Fac mai mult ce vreau, imi impun mai des punctul de vedere si se pare ca lucrurile astea ma fac sa ma simt mai bine, diferita. Am inceput sa ma cunosc mai mult, dar nu indeajuns. Nu ma mai obosesc sa va explic ca ceea ce faceti nu e bine, sanatos, va las sa faceti ce vreti. Pana la urma eu mi-am facut datoria si v-am avertizat. De asemenea, am observat ca sunt destul de dubioasa in ultima vreme. Raman uitata mai mereu, mainile mele sunt dubios de calde (eu care vara le aveam reci daca batea putin vantul desi afara erau 40 de grade) si se pare ca mai nou sunt telepatica in ultimul hal. De unde atatea? E ceva dubios la mijloc si sper sa aflu cat de curand ce.
Sunt diferita de alte persoane. Nu fumez, nu beau, nu vorbesc urat. Si nu, nu spuneti chestia aia pe care mi-o repeta toata lumea si anume:"bagami-as (ceva), iar mi-am scapat tigarea-n bere". E aiurea. Ce-i asa greu de inteles ca poate pe planeta asta cam ratata exista si persoane carora fumatul, bautul si vorbitul urat li se pare o prostie? De ce as baga niste fum in mine? La ce bun? De ce as bea? De suparare? Vezi sa nu! Mai bine imi plang de mila in pat sau dorm. Dar mai ales la fete e aiurea. Unde ti-e feminitatea, femeie? Esti vulgara, esti naspa! Ar trebui sa fii diferita de barbati, gingasa, inocenta. De unde atatea? Toate se dau pe vicii absurde din motive si mai absurde.

2 comentarii:

Mihaita spunea...

... And yout point is??
Ai spus nişte chestii foarte adevărate, dar eu, personal, nu ma prind unde baţi :-?

CurlyHelen spunea...

Nicaieri.:-??
Am scris doar.

Trimiteți un comentariu