Conversatii

marți, 1 iunie 2010

Intre mine si Malvin:

individual blue: cf creatzo
Curly Helen: tai sfecla
Curly Helen: tu?
individual blue: in cate bucati
Curly Helen: fara numar, fara numar

Intre mine si Iza:

Screaming October: hando e asta de la av meu
Curly Helen: tu futuro enamorado
Screaming October: nu ba
Screaming October: ca acu e batran si gras si urat
Curly Helen: e cu bani
Screaming October: daca ar arata ca atunci cand au facut filmu
Curly Helen: iti ia un tanc..ce-ti mai trebuie?
Screaming October: si pe urma il calc
Screaming October: si'l iau pe Davey si fugim
Curly Helen: hu?
Curly Helen: ala cine mai e?
Screaming October: nu cont
Curly Helen: roata de rezerva?
Screaming October: prieteni de'ai mei
Curly Helen: aha
Screaming October: si totusi...hando
Screaming October: Hando*
Screaming October: si te iau si pe tine, my Giant Bunny Rabbit
Curly Helen: not
Screaming October: ba, are bani
Curly Helen: i-auzi
Curly Helen: iti ia un tanc
Screaming October: iti iei haine
Curly Helen: da ba
Screaming October: deci vii cu mine
Curly Helen: let me think about it
Screaming October: eu, Hando si Giant Bunny Rabbit
Curly Helen: ba
Curly Helen: Hando o sa fie mort
Screaming October: nu ba
Screaming October: ca'l mai tin nitel ca'mi place
Curly Helen: asa bosorog cum e?
Screaming October: nu ba
Screaming October: tanar
Screaming October: deci
Curly Helen: pai ai zis ca acu e bosorog d-ala nasparliu
Screaming October: io'l iau pe Hando, nu pe Russell Crowe
Curly Helen: fine

Screaming October: ai p'acasa nunchuck?
Screaming October: sau ai de unde sa faci rost?
Curly Helen: da, e ascuns printre perechile mele de chilotei
Screaming October: si de o pereche de ochelari daia de aviator
Curly Helen: si d-aia..aia-s pe la sutiene si bustiere cred
Screaming October: adica nu daia steampunk
Screaming October: daia normali
Screaming October: cam cum are andreea
Curly Helen: aha
Screaming October: ba
Curly Helen: dime
Screaming October: stii ca azi am fost fericita?
Curly Helen: yoy
Curly Helen: Dumniezo
Curly Helen: cum asa?
Screaming October: pai m'a binedispus visu ala

Screaming October: frate, ce ma enerveaza asta
Screaming October: se uita non'stop numa' la mine
Curly Helen: care?
Curly Helen: te place ba
Screaming October: Hando
Screaming October: cre ca
Screaming October: si ca e rasist?
Screaming October: lol asta a sunat aiurea
Curly Helen: da
Screaming October: da sa vezi ce camera misto avea pana i'au dat chinezii foc

P.S:Hando e unul din nu stiu ce film. Iza avea poza cu el la avatar.

5 comentarii:

Maria spunea...

lol:))))))))))

Mihaita spunea...

Ce oameni! Voi vă plictisiţi acasă mai tare decât mă plictisesc eu la şcoală!!

CurlyHelen spunea...

NOT!;;)

October spunea...

Asta-i tradare!! TRADARE, am zis!!

CurlyHelen spunea...

Nu e.;;)

Trimiteți un comentariu