5 moduri/motive

vineri, 25 iunie 2010

Eu si Izza am inceput din aceasta seara sa ne dam cate un subiect de scris in fiecare seara. Nu am sa precizez ce i-am dat ei, insa am sa vi-l comunic pe al meu. Mi-a dat sa scriu 5 motive si 5 moduri de a-ti parasi sotul in fata altarului.

5 motive:
-nu ai credit nelimitat la cartea de credit
-ai gasit o oferta mai buna la coltul strazii
-e prea frumos pentru tine
-s-a incurcat cu mama soacra
-hartia igienica de la baie nu e in 2 straturi si multicolora.

5 moduri:
-il suni din avion si ii spui:”nu pot ajunge la nunta deoarece sunt in drum spre o tara frumoasa si magica”
-ii trimiti la biserica un tort de ciocolata pe care sa scrie:”du-te-n mata”
-te urci pe un Harley Davidson langa un motociclist barbos imbracat in piele
-rogi un prieten gay sa se duca sa-i dea vestea si sa-l consoleze
-te duci la biserica imbracata in pitipoanca si cu un cocalar de mana si ii ceri cheile de la Bentley-ul din garaj.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu