Muzica si ganduri

joi, 18 aprilie 2013

Intentionam sa sterg anumite postari. M-am gandit mai bine si mi-am spus ca nu se intampla nimic daca le voi lasa aici. Sunt ale mele.
M-am intors. Definitiv (sper) de data asta.
Si acum voi vorbi despre muzica. Muzica buna. Avand in vedere ca se apropie vara, El Negro incepe sa isi pregateasca terenul pentru a-mi tine companie pe toata durata verii. Pentru ca asa se intampla. Vara se asculta El Negro. Mai ales cand conduci. Ploiesti-Bucuresti si boxele soptesc "Vara asta e o ciocolata". Bucuresti-Alexandria si "Aprinde-ti visele". Alexandria-Turnu Magurele si "Cheama-ma sa dansam pana tarziu". Si, nu in ultimul rand, Turnu Magurele-Islaz si "Lasa muzica sa curga usor".
Fredonand fara incetare in timp ce mainile aluneca pe volan inconstient. Nu mai gandesti, doar faci. Totul depinde de instinct. Si te simti liber. Tu, soseaua si EL Negro. Nu iti mai trebuie nimic. Ai putea sa traiesti asa pe vecie.
"Seara prin perdeaua de stele / Tainuia un sarut la un film american" si coltul drept al gurii se ridica incetisor. Ti-aduci aminte de toate lucrurile placute traite. Pe sosea nu vezi masini. Te vezi pe tine bucurandu-te din plin de viata. Si te simti mult prea bine ca sa mai vrei sa te opresti.
"Ploaia care va cadea pacatele toate mi le va spala". Si incepi sa te gandesti cum ai putea sa fii un om mai bun, un om responsabil, rational. Ce poti face pentru a salva omenirea, planeta? Cum poti sa ajuti?
"Be what you wanna be". Naturaletea, unicitatea. Da. Fiecare om e unic in felul sau. Sa iti intre bine in cap.

Si va las si cu o melodie de noapte buna. Sau buna dimineata. E aproape 2.

P.S. Apar si eu in videoclip cateva secunde. Nu ma laud. Chiar deloc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu