Amintiri

duminică, 18 iulie 2010



Melodia asta e genul de melodie ce iti ramane intiparita in cap de prima oara cand ai ascultat-o. Asa am patit si eu. Mi-a placut de prima oara cand am ascultat-o si cand am facut rost de ea a stat pe repeat foarte mult timp. Mi-aduc aminte ca incepusem clasa a XI-a si dimineata la 7 si 10 pe mine ma vedeai pe strada in drum spre scoala cu castile in urechi, fredonand melodia asta si dansand pe ea. Nu eram singura ci cu Adda si Izza. O ascultam incontinuu. Nu ma puteam desparti de ea. Asa de mult imi placea si imi place in continuare. Nu stiu cand a trecut timpul. Parca ieri eram in sala 7 din liceul Spiru Haret din Ploiesti si incepeam o conversatie cu o fata cu parul foarte lung, fata aceea devenind una din cele mai bune prietene. O cheama Isabela, mai pe scurt Izza. Din clasa a IX-a stam impreuna in banca si ne intelegem destul de bine avand in vedere ca suntem fiinte cam complicate amandoua.
Acum cateva zile, dand pe MTv am ascultat o melodie care imi placea foarte mult cand eram mica. E lenta, e dulce. Ma identific cu ea in momentul de fata. Auditie placuta!:)

4 comentarii:

October spunea...

Ma-ntreb de unde stiti tu si Adda melodia :-"

CurlyHelen spunea...

In special eu.:))

Maria spunea...

cred ca am auzit melodia asta cu nina acum vreo 4-5 ani...si de atunci mi-a placut la nebunie:X

CurlyHelen spunea...

E delicioasa.:D

Trimiteți un comentariu